Bardo i Ząbkowice Śląskie

Bardo

Już na wyjeździe z Kotliny Kłodzkiej wstapiliśmy do Barda i do Ząbkowic Śląskich. Wcześniej odwiedzaliśmy już te miejscowości, parę lat temu, więc to tylko taki spacerek. Bardo zrobiło się popularniejsze od ostatniej wizyty mam wrażenie. Przystań się rozwija, ludzi sporo i chętnych do spływu nie brakuje. Malownicze widoczki z mostem w tle 🙂

Ząbkowice natomiast poprawiły wygląd zabytków. Odmalowane, odrestaurowane, wyglądają obecnie lepiej. Krzywa Wieża udostępniona jest dla turystów, naprawdę ona jest krzywa 🙂 Tylko zamek jakiś taki ospały. Fajnie było znów zobaczyć te miejsca...

Nysa Kłodzka
Zamek w Ząbkowicach Śląskich
2017-05-28

09 czerwiec 2017 07:21

Dziękuję Wam wszystkim 🙂 Tak, Danusiu, mieliśmy teraz wyjątkowe szczęście do pogody i wykorzystaliśmy to na maxa, choć miał to być spokojny wyjazd odpoczynkowy, bo świętowaliśmy z Łukaszem 20 lat jak jesteśmy razem (nie po ślubie). Ale dla mnie zwiedzanie to najlepszy odpoczynek 🙂

08 czerwiec 2017 22:40

Piękne Ząbkowice Ślaskie . Byliście nawet pod moim ulubionym Laboratorium Frankensteina, które z roku na rok wzbogaca się w nowe eksponaty i ...straszy coraz bardziej 😉 Nic nie piszesz czy tym razem udało wam się odwiedzic to niesamowice miejsce, tak charakterystyczne dla tego miasteczka ? Ratusz przepiękny i krzywa wieża. Wracają wspomnienia.

08 czerwiec 2017 21:46

Piękne zdjęcia Aniu,jak zawsze. I piękna pogoda:-) Macie szczęście do słonka. Ząbkowice i Krzywą Wieżę znam,ale Barda nie. Wspaniale zaplanowaliście wyjazd ,pobyt i powrót z Kotliny Kłodzkiej. Maksymalne wykorzystanie czasu,super. My także zawsze zwiedzamy coś " po trasie".

08 czerwiec 2017 21:34

Na krzywej wieży byłem i nie spadłem.Faktycznie ruiny zamku są w opłakanym stanie. Bardo mi znane ale ciągle zwiedzam tą miejscowość przelotnie .Może kiedyś uda mi sie tam spędzić więcej czasu.Fajną wycieczke zrobiliście sobie .

08 czerwiec 2017 20:27

Dziękuję Wam 🙂 Romku, dawno Cię nie było 🙂 Co do wakacji, plany nam się zmieniają i wahają 🙂 Jeszcze nie wiemy, musimy coś z psem zaplanować 🙂

08 czerwiec 2017 19:26

Super fotki.

Zastanawia mnie gdzie w tym roku w wakacje oko Twojego aparatu zagości. Dalej będziecie odkrywać wschodnią część Polski. Córki duże to zapewne kolonie (morze) a dorośli ?.

Pozdrawiam.

08 czerwiec 2017 14:44

Jak zawsze piękna wycieczka.

08 czerwiec 2017 13:51

No to niezły objazd po Kotlinie zrobiliście. Co by nie było jednak podróż samochodem daje większe możliwości.