Jaworzyna Krynicka dolna stacja kolei

Krynica tak ciekawa, że szkoda nam było czasu na kilkugodzinne podejście w upale, więc zdecydowaliśmy się na wjazd gondolą do góry na Jaworzynę Krynicką. Warto, fajne przeżycie choć mieliśmy trochę stracha, szczególnie dzieci, już im wyobraźnia pracuje 🙂 7 minut i byliśmy na górze, pobiegaliśmy tu i tam na szczycie Jaworzyny, a że było pięknie to szkoda było schodzić. Pogoda wymarzona do zdjęć, choć na chodzenie za ciepło 🙂 Schodziliśmy mieszanymi szlakami, trochę zielonym, trochę czerwoną ścieżką, a trochę po trasie narciarskiej. Szybko poszło, choć z przystankami. Przeszliśmy przez Schronisko na Jaworzynie, obok Kamienia Diabelskiego i pod gondolami. Stromy ostatni kawałek zbieglismy praktycznie bo inaczej się nie dało 🙂 Piękne widoki i fajna przygoda, polecam Jaworzynę Krynicką, tym bardziej, że to kolejne miejsce, gdzie można nawet z małymi dziećmi, z racji gondoli, a widoki już porządne górskie 🙂

W gondoli
Beskid Sądecki
2015-08-30

04 wrzesień 2015 20:08

Dzięki Danusiu 🙂 Ja też mam teraz trochę obowiązków, zgranie planów, pierwsze zadania domowe, kto z kim siedzi itd itd 🙂 Nie wiedziałam że masz takie maluszki, fajnie 🙂 Również powodzenia!

04 wrzesień 2015 19:54

[cytuj autor='Piernikarczyk Anna']Tak, ciekawie było, a teraz... szkoła 🙂 Nasza młodsza jako 6-latek poszła, na razie jest ok 🙂 [/cytuj]

Doskonale rozumiem, co przeżywasz:-) Widzę ogromne przejęcie w oczach rodziców pierwszowklasistów,choć mam klasę siedmiolatków. Z powodu nawału pracy troszkę ostatnio rzadziej tu zaglądałam. Życzę Córci samych świetnych ocen w szkole,a Rodzicom wielu powodów do dumy ze szkolnych sukcesów młodszej latorośli. Trzymam kciuki.

04 wrzesień 2015 19:11

04 wrzesień 2015 18:17

Aniu,widzę,że wasze tegoroczne wakacyjne wyjazdy były bogate we wrażenia...z Podlasia w góry i piękna Krynica:-) Świetnie.

03 wrzesień 2015 18:58

aniu po twojej relacji widze iż była udana,szkoda rzeście nie odwiedzili muzeum znajdującego się poniżej schroniska.Eksponaty warte odwiedzenia

03 wrzesień 2015 17:03

Dziękuję Wam, my byliśmy pierwszy raz i nam się bardzo podobało

03 wrzesień 2015 16:37

Byłam tam dawno temu. Ale się zmieniło. Super wycieczka

03 wrzesień 2015 14:35

Super spędzony czas z rodziną.Krynica coraz to bardziej mi się podoba.Kusi mnie.

03 wrzesień 2015 13:46

Ale ślicznie.

Piękne miejsce odwiedziliście.

Piękna pogoda, dobre humory, super fotki.