Zakopane- szósty i ostatni dzień pobytu

, marian

Wszystko co dobre szybko sie kończy i tak nadszedł ostatni dzień pobytu w Zakopanem.Jeszcze przed powrotem do domu chcemy zobaczyć tą słynną ,najczęściej zwiedzaną przez turystów Doline Kościelisko.Rankiem zdajemy pokój i jedziemy do Kir ,gdzie rozpoczyna się szlak przez doline.Mijamy bacówke,mostki,skalne formacje i oczywiście towarzyszy nam szumiąca rzeka i otaczające góry.Po drodze mijamy szlaki do jaskin i wąwozu Kraków.Bardzo przyjemnie nam się wędrowało i bardzo szybko nam minął czas wędrówki do Małej Polany Ornaczańskiej,gdzie znajduje sie schronisko Hala Ornak.Piękna ta polana aż nie bardzo chciało się ja opuszczać.Dalej czarnym szlakiem,po kamiennych schodach pod górę, lasem idziemy do Stawu Smreczyńskiego .Ponownie jesteśmy zauroczeni widokiem jaki tu zobaczyliśmy. Przywitały nas małe dzikie kaczki,które były tak oswojone że nic nas się nie bały.Tą samą drogą wracamy do samochodu i żegnamy sie z Tatrami. Zadowoleni wracamy z urlopu bo prawie wszystko co było w planie zobaczyliśmy. Dziękujemy wszystkim co przez Psz. nam towarzyszyli.

2015-07-17

25 lipiec 2015 14:40

Gratuluję kondycji, wiele zobaczyłeś / szkoda Wąwozu Kraków i Jaskini Mroźnej /.

Pozdrawiam tadek

24 lipiec 2015 09:39

Drogi kolego to masz kolejny powód aby po raz kolejny zawitać do Zakopanego. Dla mnie nieststey Dolina Kościeliska jest bardzo pechowa. Już od kilku lat próbuję przejść Wąwóz Kraków i zawsze przed nim dopadają mnie deszcze, burze, wichury, gradobicia... no wszystko żebym tylko tam nie doszła :/ A jaskinie też cudem udało mi się odwiedzić obie... Na dwóch różnych wycieczkach ale się udalo.

24 lipiec 2015 09:34
Pragnąłem zobaczyć jaskinie chociaż Mroźną bo jest oświetlona ale bałem się źe przesadze z wysiłkiem i czasem bo jeszcze wracaliśmy do domu i zapowiadali burze.Do domu 400 km a nie lubię po ciemku jeździć.Chyba się starzeje.
24 lipiec 2015 09:14

Również urocze i malownicze miejsce w naszych Tatrach. Szkoda, że nie pozwiedzaliście jaskiń: Mroźnej lub Mylnej. Są bardzo ciekawe i godne polecenia.

23 lipiec 2015 22:47

Udał wam się urlop w Tatrach.

Zazdraszczam, ze udało wam się tyle zobaczyć . Do tego tyle fot z pięknych okolic Zakopanego. Świetnie Marianie.

23 lipiec 2015 10:40

Piękne zakończenie ciekawej wycieczki. Wspaniale zaplanowałęś tegoroczne wakacje. Dolina Kościeliska-coś pięknego. Zamarzylo mi się znowu tam pojechac.

23 lipiec 2015 07:54

Super miejsca, super zdjęcia i urlop udany. Usmiechy , pogoda i dobre towarzystwo. Extra.

22 lipiec 2015 20:08

Wszystko co dobre szybko się kończy ale fajnie spędziliście urlop zazdraszczamy 🙂

22 lipiec 2015 18:30

Marianie jak to mówią na zdartych tramkach szmat drogi przeszedłeś.

Urlop 2015 skończony czas myśleć o 2016.

22 lipiec 2015 17:13

Towarzyszyłem, kibicowałem, z przyjemnością czytałem i oglądałem zdjęcia

do zobaczenia na szlaku

no to odpoczeliscie - jestescie  na pewno zadowoleni z otoczenia -klimatu Tatr  .