Zakopane -trzeci dzień pobytu

, marian

Największym  celem naszej dzisięjszej wędrówki jest zdobycie Sarniej Skały.Wędrówke rozpoczynamy Doliną Białego.Ponieważ szlak zaczyna się  w pobliżu Wielkiej Krokwi to przy okazji możemy zobaczyć tą ogromną skocznie.Wyciągiem wjechaliśmy na górę i widzieliśmy miejsce gdzie narciarze rozpoczynają skoki.Na łące obok skoczni pasły się owiecki .Ślicznie to wyglądało.Dalej idziemy Drogą pod Reglami aż do żółtego szlaku prowadzący Doliną Białego.Dolina ta zrobiła na mnie wielkie wrażenie-szumiąca woda,mostki,skały-ach jak lubie wędrować takimi szlakami.Bardzo urokliwym miejscem jest wodospad w tej dolinie,o którym nigdy nie słyszałem. Od wodospadu już tylko idzie się lasem kamiennymi schodami pod górę.Zmęczeni wreście dochodzimy do Czerwonej Przełęczy,gdzie trochę odpoczywamy by pokonać jeszcze małe podejście na Sarnią Skałe.Na Sarni już zapominamy o zmęczeniu bo widoki które tam ujrzeliśmy są boskie.Mógłbym tam siedzieć cały dzień.Bardzo ładnie widać  Giewont,panorame Zakopanego i wokoło góry.Wiem że dla niektórych to żaden wyczyn ale ja byłem dumny że udało mi sie tam być.Zadowoleni idziemy dalej Drogą nad Reglami aż do Polany Strążyskiej,Zejście było strome i i było ślizgo więc musieliśmy bardzo uważać.Z polany Strążyskiej jeszce idziemy żółtym szlakiem do Wodospadu Siklawica.Robimy pare fotek i wracamy Doliną Strążyską ,która również jest bardzo piękna.Ach te góry góry.....

2015-07-14

25 lipiec 2015 14:30

No to dziś trochę powędrowaliście.

Pozdrawiam Tadek

24 lipiec 2015 09:04

Świetne wakacje. Co prawda Sarnia Skała jest mi obca (no chyba wstyd to przyznać), widzę jednak że muszę to nadrobić. Pozdrawiam

22 lipiec 2015 09:45

Wytrwali wędrowcy,aż miło popatrzeć:-)

21 lipiec 2015 11:01

Fajne wędrowanie, wypad w Tatry oceniam na 5. Śliczne widoki super zdjęcia.

21 lipiec 2015 09:45
Dziękuje Maciej.Ją już jestem w domu.Pogoda do końca nam dopisała.Wkrótce relacje z następnych dni.Uważnie czytałem Twoją relacje z zeszłego roku w Zakopanym.Ja Tobie nigdy nie dorównam ale poczułem smak gór.Pozdrawiam
21 lipiec 2015 07:54

Z przyjemnością czytam i oglądam,

Na razie w kamerach pogoda wygląda zachęcająco,

więc miłego udanego dnia

20 lipiec 2015 22:37

[cytuj autor=' Krzysztof Dorota']No pięknie wędrujecie tak trzymać 🙂 [/cytuj]

Kompleksowe zwiedzanie, pięknie uwiecznione na fotach Marianie .

20 lipiec 2015 21:49

Dziekuję wszystkim za mile komentarze.Elu obóz w Zakopanym musi być świetny i napewno wrócą zadowoleni.

fajnie  Marianie.

Wielka Krokiew sypie sie  -nie zostala dopuszczona do Grand Prix letniego i w zagrozeniu jest turniej  zimowy w styczniu

Pozdrawiam Karol

20 lipiec 2015 20:48

No pięknie wędrujecie tak trzymać 🙂

20 lipiec 2015 20:46

To już mi nie znane tereny. Fajnie wędrujecie w rodzinnym komplecie. Super trasa i zdjęcia. Moje dzieciaki jadą na obóz do Zakopanego. Może powędrują waszymi śladami.