Zakopane-drugi dzień pobytu

, marian

Wiekie rozczarowanie gdy za oknem rano słyszymy deszcz.Przecież już mieliśmy być na szlaku do Morskiego Oka i Czarnego Stawu. Na szczęście trochę sie przejaśnia więc odrazu idziemy na PKS i jedziemy busem do Palenicy Bałczańskiej gdzie rozpoczyna się szlak na Morskie Oko.Szybko dochodzimy do Wodogrzmotów Mickiewicza -urokliwego wodospadu.Tam zaraz za mostem rozpoczyna się szlak na Doline Pięciu Stawów i zastanawiamy się czy uda nam się , któregoś dnia i tam wybrać byle tylko pogoda nam dopisała.I tak powoli Doliną Białki dochodzimy do Doliny Rybiego Potoku gdzie nas wita coraz to większy deszcz ,który nam towarzyszy aż do Morskiego Oka. Tutaj troche jesteśmy rozczarowani bo te piękne widoki zasłaniają nam chmury.Wielka radośc gdy chociaż na chwilę przesuwające chmury odkrywają nam te cudne miejsce.O dobrych fotkach możemy zapomnieć.Deszcz nie przestaje padać więc jesteśmy zmuszeni zrezygnować z podejścia do Czarnego Stawu.Plan nie do końca wykonany ale tak bywa w górach.Na szczęście wracając już nie padało ale chmury ciągle przysłaniały nam panorame.

2015-07-13

25 lipiec 2015 14:26

Szkoda że taka pogoda, Marianie, ale za nikt Wam nie zasłaniał widoków.

22 lipiec 2015 09:54

Takie deszczowe rozczarowanie nie raz przyszło mi przeżywać podczas wakacyjnych węrówek. Ale ,cóż tam, w końcu z cukru nie jesteśmy,nie roztopimy się,a co zobaczyliście to Wasze:-) Choć z pewnością Morskie Oko bez mgielnej poświaty jest wyraźniejsze.

21 lipiec 2015 08:40

Deszczowa aura też ma swój urok. Na zdjęciach również, ale polecam dolinę pięciu stawów w słoneczną pogodę. Coś pięknego.

20 lipiec 2015 21:53

Dziękuje za miłe komentarze.

20 lipiec 2015 10:53

Super. Byłam i latem i zimą. Zimą zero widoków i zamieć. Latem udało się trafić na ładną pogodę.

20 lipiec 2015 07:26

Pogoda w górach bywa różna... No niestety. W zeszłym roku co popołudnie Zakopane i Tatry nawiedzały burze i ulewy. Będąc tam tydzień miałam 1 dzień pogody (przeznaczyliśmy to na Giewont). Sądzę, że i tak Morskie Oko we megle i chmurach jest piękne. Choć na zdjęciach widzę, że w pewnych momętach było widać góry. Ja kiedyś byłam to była taka mgła, że gór w ogóle nie było widać.

19 lipiec 2015 20:42

Pogoda w górach ważna sprawa ale i tak fajnie macie pozdrawiamy

19 lipiec 2015 20:12

Taki urok Tatr, że pogoda jest mocno zmienna, na pocieszenie to, że też czasem dostarcza ciekawych zjawisk.

Szkoda tych widoków bo Morskie Oko jest jednym z piękniejszych miejsc, ale cóż...

Jak pisałeś o pięrwszym dniu to tak sobie myślałem, że jako następny krok zrobiłbym Dolinę Kościeliską, lub właśnie Morskie Oko :-). Nawet zacząłem o tym pisać w poście, ale tak sobie uświadomiłem że może to być poczytane jako niepotrzebne wymądrzanie...

Ciekawe co tam dalej? Dobrej pogody życzę i miłego wędrowania