Przypadkowa Łęczyca

2015-03-19

.... gps pokierował nas chyba najbardziej pokręconą drogą i tak oto przejeżdżaliśmy (z przyszłym mężem mym) przez Łęczycę. Tylko zobaczyłam wieżę zamkową i już skomlałam żebyśmy się, choć na chwilę zatrzymali 😁 Niestety na zwiedzanie muzeum nie mieliśmy czasu jednak sam zamek sprawia wrażenie ciekawego i... malutkiego! Jako że docelowo zmierzaliśmy do Uniejowa a słońce chyliło się już zachodowi, zrobiliśmy tylko kilka zdjęć i ruszyliśmy dalej.

28 marzec 2015 08:15

Tyle razy przejeżdzaliśmy w drodze na Łódź, i ani razu się nie zatrzymaliśmy. Wstyd.

20 marzec 2015 21:06

Przypadkowe odkrycia są najfajniejsze. A na zdjęciach zamek ładniutki i ciekawy.

20 marzec 2015 20:39

Ciekawe i fajne miasteczko

20 marzec 2015 20:26

Fajne miasto i zamek  byliśmy super pozdrawiamy

19 marzec 2015 23:22

Warto nieraz chociaż na chwilę zatrzymać się i zobaczyć tak cenne nasze zabytki.

19 marzec 2015 18:29

Pięknie, super że udało się przypadkiem 🙂 Nie znam tego miejsca, to znaczy nie na żywo 🙂

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 37 000 polubień, a na Instagramie 2 800 Obserwujących.