Fontanna we Wrocławiu, jeszcze nieczynna

Wrocław - Rynek, Ostrów Tumski i Krasnale

2015-03-01

Będąc we Wrocławiu na Targach, nie mogliśmy pominąć pięknego Rynku, akurat nam tu pięknie pogoda przypasowała 🙂 Na rynku i w okolicach coraz więcej krasnali, na które dziewczyny zrobiły małe polowanie 🙂 No i Ratusz - dawno juz go nie oglądaliśmy, ostatnio jak bylismy we Wrocławiu, to Dominiczkę w sporym już brzuszku nosiłam po całym mieście, dziś już sama dzielnie chodziła i muszę ją pochwalić, że to pierwsza dłuższa wycieczka, kiedy nam Dominika na nózki nie narzekała, że bolą, że trzeba nosić... 🙂

Po krasnalach i okołorynkowych spacerkach jeszcze nam pozostał Ostrów Tumski, którego też pominąć nie wolno. To piękne, czarowne i zaciszne mimo ludzi miejsce. Tu już pogoda się popsuła nieco, ale nie przeszkodziło nam to.

Jaś i Małgosia

07 marzec 2015 20:22

No to poęknie że katedrę w słońcu widziałaś 🙂

07 marzec 2015 17:56

Mi udało się dziś być na Ostrowie Tumskim, podziwiać przepiękną panoramę w promieniach słońca z wieży w katedrze i znaleść parę krasnali🙂. Te poszukiwania wciągają. Super że i wam udała się wyprawa.

02 marzec 2015 23:12

Wrocław fajne miasto dawno nie byliśmy pozdrawiamy

02 marzec 2015 21:47

Moje ulubione miasto. Cieszę się że udało Wam się tyle krasnali odszukać.

02 marzec 2015 17:52

Dzieki Danusiu, tak naprawdę się trafiła pogoda, choć wiało, nie zawsze mamy takie szczęście, teraz jak wyjeżdżaliśmy to już padało i tak to lubię, a czasem mamy na odwrót, że pada jak zwiedzamy a jak jedziemy do domu to słońce wychodzi i wtedy się płakac chce 🙂 Tak mieliśmy rok temu z Krakowem. Dziewczyny lubią zwiedzanie tematyczne, a jak jeszcze coś bajkowego się trafi to super !

02 marzec 2015 17:03

Pogoda do zwiedzania Rynku i tropienia krasnali wręcz wymarzona,jak na ta pore roku! Że też ja nie mam tyle szczęścia do dobrej pogody:-) Krasnale suuuper, widzę,że dziewczynki-tropicielki kilka z nich znalazły,brawo:-)

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 37 000 polubień, a na Instagramie 2 800 Obserwujących.