Wrocław - Rynek, Ostrów Tumski i Krasnale

Fontanna we Wrocławiu, jeszcze nieczynna

Będąc we Wrocławiu na Targach, nie mogliśmy pominąć pięknego Rynku, akurat nam tu pięknie pogoda przypasowała 🙂 Na rynku i w okolicach coraz więcej krasnali, na które dziewczyny zrobiły małe polowanie 🙂 No i Ratusz - dawno juz go nie oglądaliśmy, ostatnio jak bylismy we Wrocławiu, to Dominiczkę w sporym już brzuszku nosiłam po całym mieście, dziś już sama dzielnie chodziła i muszę ją pochwalić, że to pierwsza dłuższa wycieczka, kiedy nam Dominika na nózki nie narzekała, że bolą, że trzeba nosić... 🙂

Po krasnalach i okołorynkowych spacerkach jeszcze nam pozostał Ostrów Tumski, którego też pominąć nie wolno. To piękne, czarowne i zaciszne mimo ludzi miejsce. Tu już pogoda się popsuła nieco, ale nie przeszkodziło nam to.

Kościół Garnizonowy
wrocławskie krasnale przy Ratuszu
krasnal turysta pod IT
krasnal na latarni
Krasnal wyciągający kasę :)
krasnal weteran
Katedra Św. Jana Chrzciciela we Wrocławiu
2015-03-01

07 marzec 2015 20:22

No to poęknie że katedrę w słońcu widziałaś 🙂

07 marzec 2015 17:56

Mi udało się dziś być na Ostrowie Tumskim, podziwiać przepiękną panoramę w promieniach słońca z wieży w katedrze i znaleść parę krasnali🙂. Te poszukiwania wciągają. Super że i wam udała się wyprawa.

02 marzec 2015 23:12

Wrocław fajne miasto dawno nie byliśmy pozdrawiamy

02 marzec 2015 21:47

Moje ulubione miasto. Cieszę się że udało Wam się tyle krasnali odszukać.

02 marzec 2015 17:52

Dzieki Danusiu, tak naprawdę się trafiła pogoda, choć wiało, nie zawsze mamy takie szczęście, teraz jak wyjeżdżaliśmy to już padało i tak to lubię, a czasem mamy na odwrót, że pada jak zwiedzamy a jak jedziemy do domu to słońce wychodzi i wtedy się płakac chce 🙂 Tak mieliśmy rok temu z Krakowem. Dziewczyny lubią zwiedzanie tematyczne, a jak jeszcze coś bajkowego się trafi to super !

02 marzec 2015 17:03

Pogoda do zwiedzania Rynku i tropienia krasnali wręcz wymarzona,jak na ta pore roku! Że też ja nie mam tyle szczęścia do dobrej pogody:-) Krasnale suuuper, widzę,że dziewczynki-tropicielki kilka z nich znalazły,brawo:-)