Na śnieżkę :)

, Dorota i Andrzej

Na Śnieżkę szliśmy szlakiem niebieskim od świątyni Wang, zajeło nam to około 3 godzin. Nadmieniam, że przepiękne widoki no i godna  podziwu "samotnia" nad czystym, przejrzystym jeziorkiem 🙂).

Zejście przez kopę, stroma i nie polecam ;(, to dla wytrwałych, ostatni odcinek zjechaliśmy wygodnie wyciągiem 🙂).

, Dorota i Andrzej

Następna wycięczka była do Pragi.

Dorota i Andrzej
2014-09-06

02 luty 2015 15:14

Na Śnieżce byliśmy z żoną bardzo dawno temu kiedy nie było na niej jeszcze "spodków".  Był to bowiem rok 1965. Widoki faktycznie są piękne. Wychodziliśmy z Karpacza przez Wilczą Porębę i Krucze Skały a wracaliśmy przez Kopę i Śląską Drogą. Wogóle spędziliśmy wówczas bardzo miłe wczasy bo mieliśmy przez całe dwa tygodnie piękną pogodę. Obeszliśmy całe Karkonosze. wraz z Samotnią, Strzechą Akademicką i schroniskiem Bronisława Czecha. Zobaczyliśmy również wodospady Szklarki i Kamieńczyka oraz Szklarską Porębę i główny grzbiet Karkonoszy.

24 styczeń 2015 10:48

Super miejsce znane mi bardzo dobrze. Weszłam od strony Polskiej chyba każdym szlakiem z Karpacza a jeszcze możan od Kowar przez Okraj , Skalny Stół i Sowią Przełęcz,. Połwę trasy znam piekna. A reszta może w tym roku.

23 styczeń 2015 19:35

Witam. Odwiedziłem to cudne miejsce w maju 2013. Było jeszcze sporo sniegu. Widoki cudne.

22 styczeń 2015 13:29

Również jak Marian miło wspominam te piękne miejsca. Podobało mi się, warto tam wrócić.

22 styczeń 2015 09:30
Piękne miejsce.Miło wspominam pobyt.tam.
Dorota i Andrzej
21 styczeń 2015 13:02

lato już, tuż tuż.🙂), a wspomnienia fajna rzecz..

21 styczeń 2015 12:19

Cudnie, mamy na świeżo z lata 🙂 Wspaniałe miejsce!