Warszawa w trzy dni

, Lucy i Tom

Wstyd się przyznać ale Warszawę zwiedziłam niedawno. Jakoś nigdy nie było mi po drodze. W końcu za namową koleżanki, razem z nią, wyjechałyśmy na 3 dni do Warszawy. Chciałyśmy jak najwięcej zobaczyć w tak krótkim czasie. Zaczęłyśmy zwiedzać już o godzinie 9.00. Naszym pierwszym punktem po wyjściu z pociągu był Pałac Kultury i Nauki. Wyjazd windą na górę zajął chwilkę. Podziwianie widoków już trochę dłużej. Zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć i wróciłyśmy na dół, udając się przez Plac marszałka Józefa Piłsudzkiego, Pałac Prezydencki na Stare Miasto. Tam podziwiałyśmy kamieniczki, słynną syrenkę, Zamek Królewski i kolumnę Zygmunta III Wazy. Po zjedzeniu obiadku w jednej z knajpek odnalazłyśmy Hostel w którym miałyśmy zarezerwowany nocleg. Hostel znajdował się niedaleko Centrum Kopernika, które również odwiedziłyśmy.

Na drugi dzień zwiedziłyśmy Stadion Narodowy. Zrobił na nas wrażenie. Dalej udałyśmy się do Łazienek Królewskich. Krótki spacer i powrót do hostelu.

, Lucy i Tom

W kolejny i ostatni dzień, pojechałyśmy do Wilanowa oraz do Muzeum Powstania Warszawskiego.

2014-04-06

10 kwiecień 2014 22:44

W Warszawie mieszkałam prawie dziesięć lat. Dla mnie jest ona bardzo niespójna. Oczywiście posiada miejsca urocze i piękne i warte odwiedzenia, ale została, moim zdaniem, tak bezładnie uklejona przy tej odbudowie. No i miejsca gdzie stare łączy się z nowym rzadko wyglądają dobrze. Najbardziej chyba to widać po zagospodarowaniu terenu wokół Pałacu Kultury. Ale ogólnie Warszawę ciepło wspominam. I już od kilku lat planuję te wspomnienia opisać, ale jeszcze do tego nie dojrzałam, ale fajnie, że swoją wyprawą odkurzyłaś moje wspomnienia.

08 kwiecień 2014 09:03

Do Warszawy jakoś nie mogę się przekonać.

Bywałem i zwiedzałem również, poza Stadionem Narodowym miejsca mi znane, przecież są piękne, a jednak mnie nie bierze...

Ale wycieczka fajna i fotki piękne

07 kwiecień 2014 23:00

Ech... zanuciłam sobie "Warszawa da się lubić..." Dawniej bywałam tam często. Z przyjemnością przypomniałam sobie znajome, choć odmienione miejsca.

Pozdrawiam serdecznie :-)

07 kwiecień 2014 08:59

Piękna Warszawa, dużo zwiedziłaś, podobnie 3 dni zwiedzaliśmy jakieś 2 lata temu i podobny plan mieiśmy 🙂

06 kwiecień 2014 23:30

Zgadzam się że 3 dni to za mało. Ale nie zawsze da się wyjechać na dłużej. Z pewnością jeszcze wrócę do Warszawy, aby zobaczyć nowe miejsca.

06 kwiecień 2014 22:43

W Warszawie 3 dni to za mało,fakt. Jest co zwiedzać i oglądać. Z przyjemnością obejrzałam Twoje fotki i przypomniałam sobie niektóre z tych miejsc.

06 kwiecień 2014 21:52

Warszawa. Nie byłam niestety ponad 10 lat tam. Szkoda , chciałabym odwiedzić w stolicy tak wiele miejsc .

Fajnie, że Tobie udała się wycieczka 🙂

06 kwiecień 2014 21:06

super wycieczka🙂

06 kwiecień 2014 20:15

Super. Odrazu przypomiała mi się moje zwiedzanie z dzieciakami, mimo że byliśmy tydzień, na zwiedzanie mieliśmy tez 3 dni. Ale udało nam sie sporo zobaczyć. Na twoich zdjęciach widzę wiele znajomych miejsc z naszego zwiedzania.