Durbaszka (Małe Pieniny)

, Lucy i Tom

Wiosna w pełni i pogoda zachęca na wycieczki w góry. Tym razem udaliśmy się na pierwszą wycieczkę górską w tym roku w jeden z najpiękniejszych zakątków Polski (przynajmniej dla mnie)- moje ulubione Pieniny. Wybór padł na Durbaszkę (934 m n.p.m.). Wyszliśmy ze Szlachtowej. Około godziny szliśmy pod górę podziwiając zostawioną za sobą dawną niewielką miejscowość łemkowską. Słońce mocno grzało i było dość ciepło kiedy zrobiliśmy odpoczynek na jednej z polan. Z jednej strony mogliśmy podziwiać Gorce, a pod nimi po kolei Szczawnicę, Szlachtową i Jaworki oraz Trzy Korony, a z drugiej strony wyłoniły się Tatry. Zaliczyliśmy szczyt i zeszliśmy na posiłek do Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego pod Durbaszką. Z pod ośrodka bezpośrednio zeszliśmy do Jaworek.

2014-03-23

31 marzec 2014 21:16

Piękne miejsce, z niecierpliwością czekam na więcej zdjęć🙂

24 marzec 2014 22:55

[cytuj autor='A Maciej']Piękne Pieniny, też w moich ulubionych pozdrawiam [/cytuj]

Piękne Pieniny, ehhh pojechałoby się 🙂

24 marzec 2014 10:42

Fajna wycieczka. Pieniny - również i moje ulubione miejsce do wędrowania po górach. Aż się zachciało troszkę połaźić.

24 marzec 2014 09:50

Piękne tereny. Widoki na zdjęciach boskie. Uwielbiam góry.

24 marzec 2014 09:02

Piękne Pieniny,

też w moich ulubionych

24 marzec 2014 08:19

witamy i czekamy na kolejne Wasze wycieczki 🙂 Teraz już przedstawiają się świetnie 🙂