Ustroń nocą i w jesiennej mgle

Komentarze 14
2013-11-30

 



Przez ostatnie bez mała cztery tygodnie byłam, na rehabilitacji w Ustroniu . Tym razem , biorąc pod uwagę moje wcześniejsze wyprawy , nie byłam zbyt mobilna. Cóż… prawie cały dzień zabiegi . Pogoda typowo późnojesienna. Zmrok zapadał wcześnie.

        Mimo tego , iż sanatorium było położone relatywnie wysoko a ja przez większość turnusu chodziłam o dwóch kulach , też starałam się jak najwięcej wychodzić. Spacerować . Trochę zwiedzać ; choć dość dobrze znam tę okolicę.



         Sanatorium Orlik , w którym przebywałam to jedna z tzw piramid , tak charakterystycznych dla Ustronia i właściwie to jedyne miejsce w kraju, gdzie na stokach są budynki w liczbie 15 czy nawet 16 o takich specyficznych kształtach. Ciekawych architektonicznie. Niepowtarzalnych. Muszę przyznać, iż sam budynek , jak i otoczenie wglądało ciekawie, fajnie, interesująco. A widoki z okna , balkonu czy tarasu na okolicę, super 🙂

     Zaznaczam, iż fotki mam dzięki uprzejmości kolegi, z turnusu rehabilitacyjnego, który fot , robił naprawdę sporo ! Zdjęcia na PSz wstawiam zdecydowanie za jego zgodą 🙂 Opowiedziałam mu o Polskich Szlakach i chętnie przystał na to abym umieściła fotki jego autorstwa. Co niniejszym czynię 🙂 Foty rewelka te robione o zmroku. Te we mgle nieco tajemnicze....

A tak na marginesie ; to właśnie foty i wspomnienia to coś czego nam nikt nie odbierze 🙂))



        Ciąg dalszy opowieści z Beskidem Śląskim w tle, niebawem. Taką w każdym razie mam nadzieję . Przez mój wyjazd na rehabilitację „spiętrzyło” się mnóstwo zaległych spraw. Teraz dokładają się nowe!

Nie mniej jednak, przez zaległości na PSz też będę się powoli próbowała przedzierać. Widzę bowiem, że krajtroterzy niepróżnowali . Jest co czytać i oglądąć 🙂

Komentarze

Zostaw swój komentarz

09 grudzień 2013 21:54

[cytuj autor='Karol Barsolis']myslałem - o czytaniu ksiażek  i ogladaniu filmow - i nie tylko - eee tam  .   Karol [/cytuj]

Rozumieć 🙂))

09 grudzień 2013 21:27

myslałem - o czytaniu ksiażek  i ogladaniu filmow - i nie tylko - eee tam  .

 

Karol

08 grudzień 2013 13:34

[cytuj autor='Karol Barsolis']ladnie  Mokunko wieczorem  . ale wieczorami i w nocy robi sie  cos innego - hi .hi.   Karol [/cytuj]

 

Cóż mogę powiedzieć 🙂 chyba tylko Och, Karol 😉

07 grudzień 2013 20:50

ladnie  Mokunko wieczorem  .

ale wieczorami i w nocy robi sie  cos innego - hi .hi.

 

Karol

03 grudzień 2013 09:12

[cytuj autor='A Maciej']to skoro z nóżką do pełnej sprawności daleko, to znaczy że trzeba rehabilitować, czyli chodzić, chodzić i... :-) (będą wspaniałe relacje) a zdjęcia ciekawie-mistyczne, pozdrawiam [/cytuj]

Racja Maćku 🙂 a zdjecia faktycznie ,  mają w sobie coś mistycznego, tajemniczego. Szkoda, że ja takich pięknych  fot nie zrobiłam osobiscie ...

03 grudzień 2013 07:39

to skoro z nóżką do pełnej sprawności daleko, to znaczy że trzeba rehabilitować,

czyli chodzić, chodzić i... :-) (będą wspaniałe relacje)

a zdjęcia ciekawie-mistyczne,

pozdrawiam

02 grudzień 2013 20:24

[cytuj autor=' Roman'][cytuj autor=' Danusia']Jak miło,że jesteś.Czekałam na Twoje relacje z Ustronia. Brakowało tu Ciebie [/cytuj] Zgadzm się z Danusią. Super że Mokunko jesteś zdrowa i wypoczęta  będzie co czytać i ogladać :-) [/cytuj]

Romciu dzięki  bardzo🙂. Zdrowa...pojecie wzgledne ale o jednej kuli lepiej niz o dwoch! Zdecydowanie🙂

02 grudzień 2013 15:52

[cytuj autor=' Danusia']Jak miło,że jesteś.Czekałam na Twoje relacje z Ustronia. Brakowało tu Ciebie [/cytuj]

Zgadzm się z Danusią. Super że Mokunko jesteś zdrowa i wypoczęta  będzie co czytać i ogladać :-)

01 grudzień 2013 17:28

[cytuj autor=' marian']Piękne zdjęcia kolega zrobił.Myślę że pobyt w sanatorium w tak pięknej miejscowości Ci pomógł stanąć na nogi. Bardzo Ci tego życzę. [/cytuj]

Dzięki Marian 🙂 , w miare chodze ale do pełnej sprawnosci daleko. A foty,  cudne- racja foto-art 🙂)) .

01 grudzień 2013 15:20

Piękne zdjęcia kolega zrobił.Myślę że pobyt w sanatorium w tak pięknej miejscowości Ci pomógł stanąć na nogi. Bardzo Ci tego życzę.

01 grudzień 2013 11:01

Piękne ujęcia.

01 grudzień 2013 07:50

Jak miło,że jesteś:-) Czekałam na Twoje relacje z Ustronia . Brakowało tu Ciebie:-)

30 listopad 2013 20:06

[cytuj autor='M Ela']Super fotki. Super że już jesteś z nami, bo mi brakowło Ciebie. Wracaj do zdrówka. Pozdrawiam [/cytuj]

Dzięki Elu🙂 też mi PSz brakowało 🙂 i rzecz jasna Was krajtroterów 🙂

Ostatnio edytowany: 2013-11-30 20:08

30 listopad 2013 19:53

Super fotki. Super że już jesteś z nami, bo mi brakowło Ciebie. Wracaj do zdrówka. Pozdrawiam

Wycieczka na mapie

Zwiedzone atrakcje

Znajdziesz nas na:
PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 37 000 polubień, a na Instagramie 2 800 Obserwujących.
Copyright 2005-2021