zamek Topacz
zamek Topacz

Zamek Topacz

Komentarze 8
2013-05-04

Majówka w końcu okazała się łaskawa a raczej pogoda dała nam możliwośc wyruszyć coś zwiedzić. Jedziemy na Bielany Wrocławskie znane raczej z robieniem zakupów jest tu bowiem wiele marketów galerii zakładów pracy ogólnie masa sklepów a mało kto wie że na Bielanach Wrocławskich II znajduje się tak fajny obiekt zamek Topacz , co ciekawe zamek sam w sobie jest tylko ozdobą bo w środku jeszcze nic nie ma na zewnątrz kończą się już prace remontowe ale cała reszta jest fantastyczna mamy tu hotel pole golfowe, korty tenisowe i spa to dla bogatszych naszych rodaków i chyba nietylko ciekawostką jest muzeum motoryzacji ( wstęp 10 zł) piękne stare samochody i motocykle w idealnym stanie super rzecz jaką miłośnicy tych aut mają pasje poza tym mamy tu sieć kanałów połączonych ciekawym stawem z wyspą po której można wynająć łódke i popływać, cały teren połączony jest alejkami po których można pospacerowac , krótko mówiąc super miejsce na odpoczynek z rodziną z dziećmi polecamy my byliśmy super zadowoleni 🙂))



Komentarze

Zostaw swój komentarz

31 maj 2013 12:53

Sporo lat mieszkałem we Wrocławiu a nawet nie słyszałem.

Ładnie tam

pozdrawiam

07 maj 2013 19:55

Super wycieczka Dorka i Krzych! Piękne foty. I podobnie jak inni komentujący ..  wcześniej o tym zamku nie wiedziałam.

pozdrawiam🙂

06 maj 2013 21:39

piekna wyprawa Doroty i Krzysztofa - Super.

Orły ,Sokoły ,Junaki , Wy to macie szczeście-   Super . 

Bylem tam w  wojsku - Wroclaw  Krzyki  i  okolice . Nie wiedzialem ze  jest tam zamek .

Dzieki Wam juz wiem ,  jadac  w Kotline Klodzka  "zachcze" o ten zamek ,

bo widze ze wart jest odwiedzenia. .

 

Pozdrawiam Karol 

Ostatnio edytowany: 2013-05-06 21:55

06 maj 2013 20:36

[cytuj autor='Piernikarczyk Anna']Piękny ten zamek, a ile to jest km od centrum Wrocławia? Nie wiedziałam o tym zamku Ostatnio edytowany: 2013-05-06 20:25[/cytuj]

Aniu od centrum Wrocławia to nie wiem dokładnie ale od autostrady A4  na wysokości Wrocka to ok 7km

06 maj 2013 20:24

Piękny ten zamek, a ile to jest km od centrum Wrocławia? Nie wiedziałam o tym zamku

Ostatnio edytowany: 2013-05-06 20:25

06 maj 2013 20:17

Okolica urocza, czysto, schludnie. Wiosna w pełni, nawet żuczki szaleją!  Interesujące  zdjęcia w ciekawej okolicy. Piękna promocja Dolnego Śląska! Pozdrawiam :-)

06 maj 2013 19:42

Świetne miejsce. Nigdy nie byłam. Ale dzieki wam poznaje nieznane mi tereny. Super. Zdjęcia rewelacja. Bardzo mi sie podobają. Pozdrawiam

06 maj 2013 18:31

Bardzo ciekawe miejsce .Tak często jestem we Wrocławiu  a nigdy tam nie byłem. Mam zamiar w tym roku zwiedzić pałac  w Wrocławiu na Pawłowicach. Pozdrawiam.

Wycieczka na mapie

Zwiedzone atrakcje

Bielany Wrocławskie

Ślężą

Ślężą

Znajdziesz nas na:
PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 40 000 polubień, a na Instagramie 3 200 Obserwujących.
Copyright 2005-2021