Gliwice, Dzierżno i Zbrosławice

Palmiarnia w Gliwicach

Zaległa wycieczka z zeszłego tygodnia, pobliskie Gliwice, znane nam głównie ze strony Rynku i Zamku, teaz odsłoniły przed nami kolejne swe oblicze. Palmiarnia - bardzo ciekawe miejsce, oprócz roślinności trochę gatunków zwierząt. Palmiarnia znajduje się w Parku Chopina, całkiem blisko ulicy Zwycięstwa, można spokojnie dojść pieszo.

Po Palmiarni poszliśmy sobie na Rynek, urokliwy jak zawsze. No i koniecznie lody🙂

Potem podjechaliśmy na śluzę Łabędy, niestety można pooglądać tylko zza ogrodzenia. Po Łabędach jeszcze postanowiliśmy odwiedzić Dzierżno, tam też śluza, akurat przeprawiał się statek, różnica poziomów - 10 m.

Potem jeszcze stanęliśmy nad Jeziorem Dzierżno Małe, na którym zobaczyliśmy sporo jednostek pływających, nawet trwał kurs szkoleniowy. W drodze do domu na chwilę jeszcze zatrzymaliśmy się w Zbrosławicach - w stadninie koni.

Palmiarnia w Gliwicach
Zbrosławice
2012-05-26

04 czerwiec 2012 11:03

Zdjęcia śliczne, ale trudno aby nie były, taką ręką pstrykane to zawsze sie mogą podobać. A sam pomysł wyprawy do Gliwickiej palmiarni na 5 - dorosłym sie podoba, a co dopiero dziecią .

04 czerwiec 2012 08:46

Dzięki 🙂

Choć dopiero teraz zrobiłam porządek w zdjęciach i dodałam relację, wczoraj jużnie zdołałam 🙂

03 czerwiec 2012 23:19

Uśmiechy, pogoda, widoki dopisały, więc radośnie to się ogląda. Pozdrawiam

03 czerwiec 2012 21:48

Wspaniała wycieczka .Uwielbiam kwiaty a w palmiarni to człowiek czuje się jak w bajce. Pozdrawiam.