Majówka

, Ela

Cieszyłam się na ten dzień. Mieliśmy jechać w góry. Wstałam rano, słoneczko ślicznie świeciło. Wymarzona pogoda. Przygotowałam mapy. I po trzech godzinach pierwsze rozczarowanie. Część ekipy sie rozchorowała (kto choruje w takie ciepło). Więc wyjazd w góry odpadł. Więc wpadliśmy na pomysł że pojedziemy w okrojonym składzie, na wycieczkę rowerową do Pławnej, tam znajduje się zamek legend, i kilka ciekawych miejsc do zobaczenia, chociaż to wioska. Plan został przyjęty. Zapakowaliśmy wodę, cos do jedzenia i wyruszyliśmy w drogę. I kolejne rozczarowanie po ujechaniu 500m łańcuch odmówił posłuszeństwa, obracał się, a rower stał w miejscu. Pomimo prób reanimacji, niestety trzeba było zawrócić, i pchając rower wrócić do domu(dobrze że nie trzebabyło go nieść). Gdy nas zobaczyli po 20 min w domu to myslałam że pospadają z ławek ze śmiechu. Mi do śmiechu nie było. Pogoda śliczna słoneczko i wychodziło że ten dzień spędzę w domu. Ale nie poddałam się. Zaproponowałam spacer po okolicy, a potem ognisko i pieczenie kiełbasek. Spacer sie udał. Ale gdy rozpaliliśmy ognisko zaczął padać deszcz. Więc juz było śmiechu co niemiara. że jednak nie dane mi jest dzisiejszy dziń spędzić bez niespodzianek. Deszcz przeszedł. ognisko sie udało. I kolejne rozczarowanie. Okazałao się że zdjęcia które robiłam, mają skazę bo coś sie stało z telefonem. Więc przepraszam za jakość.Ale są pamiatką tego zwariowanego dnia.