Weekendowe mazury!

, Sebastian

DZIEŃ 1

Wyjechaliśmy o godz. 7:00. udaliśmy sie na pola Grunwaldu a by zobaczyć to historyczne miejsce. Potem udaliś,y sie do Mikołajek zwanych Perłą Mazur, spacer po rynku i nowej części wypoczynkowej miasta oraz starej części rybackiej dał nam ogromny relaks., rejs statkiem po jeziorze Śniardwy był fantastyczny. Nastepnie pojechalismy na obiadokolację, zakwaterowanie i nocleg.

DZIEŃ 2

, Sebastian
Zjedliśmy śniadanie i pjechaliśmy na teren Biebrzańskiego Parku Narodowego. Tam czekaly na nasz atrakcje: zwiedzanie z przewodnikiem rezerwatu łosia, torfowiska, siedliska bobrów i wydr, przełom rzeki Biebrzy. Zachwyceni pieknem polskiej przyrody udaliśmy się relaksacyjny turnus na basen do Ełku. Wróciliśmy na miejsce zakwaterowania, zjedlismy obiadokolacjęi poszliśmy spać.
DZIEŃ 3
Po obfitym śniadaniu przjechaliśmy do Gierłoży. Zwiedziliśmy kwaterę Hitlera "Wilczy Szaniec". Nastepnie udaliśmy się do Świętej Lipki gdzie zwiedzaliśmy Sanktuarium- perłę polskiego baroku i ośrodek kultu maryjnego. Pi zwiedzaniy Św. Lipki od razu udalismy się w drogę powrotna. Zjedliśmy obied w przydrożnej restauracji a do domu wrocilismy około godziny 21:00. Było WSPANIALE!