Kuźnice-Kuźnice

, magdalena skwara-denkiewicz

Wycieczka rozpoczęła się w Kuźnicach.Żółtym szlakiem wcześniej rano przez DolinęJaworzynka weszłyśmy do Murowańca.Po wypiciu przepysznej kawy i zjedzeniu kanapek poszłyśmy dalej na Kasprowy.Droga męcząca i długa ale jaka satysfakcja po wejściu na Kasprowy.Tam posiedziałyśmy jakiś czas ,ogrzałyśmy się ciepłą herbata z termosu.Niby lato a na Kasprowym zimno jak....Postanowiłyśmy iść "za ciosem" i poszłyśmy dalej Szlakiem czerwonym tym razem poszłyśmy na Gorczykową Czubę i Przełęcz pod Kondracką Kopą.

Po drodze podziwiałysmy przepiękne widoki,a nawet widziałyśmy kozice.Z przełęczy zeszłyśmy do Schroniska na Kondratowej Hali i chyba to zejście nas najbardziej zmęczyło.Kiedy byłyśmy juz przy schronisku nogi nam się trzesły z ogromnego wysiłku.Po krótkiej przerwie w schronisku spokojnie zeszłyśmy na Kalatówki a z tamtąd do Kużnic.

, magdalena skwara-denkiewicz
Kuźnice-Kuźnice, magdalena skwara-denkiewicz
2009-09-22

13 styczeń 2011 14:07
Trasa bardzo ładna. Jak na jeden dzień to trochę za męcząca. Szkoda, że tak mało zdjęć i skromny opis. Wysilcie się trochę. Przecież ta trasa jest przepiękna widokowo. Szczególnie na odcinku Kasprowy Wierch-Przełęcz pod Kopą Kondracką- Hala Kondratowa.
23 wrzesień 2009 07:22
no widzę, że wycieczka super. Muszę przejść się kiedyś tą trasą. Pozdrawiam