W planach są rysy-dzień 1

Jest sobotni poranek a ja melduje się na zbiórce.Dzisiaj jedziemy na słowację,naszym celem jest bardzo widokowy szlak w dolinie Kieżmarskiej.O godzinie 10.30 meldujemy się na starcie odcinka w miejscowości Tatrzanska Kotlina skąd ruszamy szlakiem zielonym w kierunku Chaty Plesnivec.Szlak z paroma podejściami w większości prowadził przez las,po dotarciu do Szarotki(plesnivec chata)mamy godzinny postój.Schronisko małe ale z klimatem i ciekawymi widokami.Po przerwie ruszamy na dalszą wędrówkę szlakiem zielonym,szlak ostro zaczyna piąć się w górę nad schronisko,podążając za przewodnikiem w pewnym momencie dopada nas mały deszczyk(15minut).Po pokonaniu podejścia i wyjściu z lasu docieramy na przepiękną polanę z panoramą Tatr Bielskich(jatki przednie,tylnie, i pośrednie oraz jagnięcy) i Tatr Zachodnich.Następnie ruszyliśmy dalej szlakiem w kierunku Veľké Biele pleso(wielkie białe jezioro),po dotarciu na miejsce mamy kolejny postój na opowieści przewodnika.Po wysłuchaniu przewodnika i chwili odpoczynku ruszamy szlakiem niebieskim na parking do Kežmarská Biela voda.Wędrówka zajmuje nam jakieś dwie godziny marszu,po dotarciu na parking wsiadamy do busa i jedziemy do pensjonatu niedzwiedzica na odpoczynek,bo jutro czekają na nas Rysy.