Zdobywamy Nosal

, marian

Tradycyjnie jak co roku w listopadzie jedziemy  ze  znajomą grupą do Zakopanego. Pomimo że miesiąc temu byliśmy  tu z żoną, to chętnie tu wracamy. Uwielbiamy góry i w miarę naszej kondycji, cieszymy się z każdego wypadu w Tatry.

Grupa z przewodnikiem postanawia powędrować na Kalatówki, my ponieważ byliśmy już tam dwa lata temu, postanawiamy sami powędrować na Nosal . Nosal 1206m n.p.m. pięknie prezentujący się z Kuźnic, zawsze nas kusił.Padło hasło ,,Jak nie teraz to kiedy...''Baliśmy się, że będzie trochę ciężko bo kondycja słaba ale wiedzieliśmy że widoki z góry będą naszą nagrodą.

Wędrówkę rozpoczęliśmy z Kuźnic.Po raz kolejny wykorzystujemy Kartę Dużej Rodziny, która upoważnia nas do bezpłatnego wejścia do każdego Parku Narodowego w Polsce.Piszę o tym bo może nie każdy jest świadomy o tym.

Oczywiście często odpoczywaliśmy, pocieszając się widokami wokół nas.

Pokonujemy ostatni najtrudniejszy dla nas odcinek.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi zdobywając szczyt.Pogoda nam dopisała więc widoki są przecudne.

Kolejnego dnia jedziemy się zrelaksować na termy w Chochołowie

Pod wieczór pojechaliśmy na Gubałówkę. Tutaj poczuliśmy już smak Świąt.Gubałówka przepięknie wystrojona. Bardzo miło było tu spędzić czas.

Oczywiście tłumów nie brakowało ale co się dziwić jak tam jest tak pięknie. Zakopane to taka nasza perełka, która przyciąga nas jak magnes.

Tagi górska
2021-11-11

18 listopad 2021 10:57

[cytuj autor='Joanna']Super wyprawa. Kondycji wystarczyło, pogoda dopisała i widoki mieliście piękne.[/cytuj]

Dziękuję.Widoki cudowne.Myślę że w końcu Zakopane będzie w Twoich planach.Ja pierwszy raz byłem chyba w 2015 roku a teraz to mnie tak tam ciągnie.

18 listopad 2021 10:53

[cytuj autor='Południowa Hania']Mimo, że unikam Zakopanego - pamiętam Nosal i jak tam było pięknie. A wam się chwali, że nie byliście jak większość która chce tylko kolejką się przejechać, tylko sami sobie wybraliście taką fajną trasę.[/cytuj]

Nie warto unikać Zakopane,pomimo tłumów tak mnie tam ciągnie.Na Nosalu nie było tłumów.

18 listopad 2021 10:50

[cytuj autor='mirosław']Tylko pogratulować wytrwałości,i ambicji.Widoki zapierają dech w piersiach.[/cytuj]

Widoki faktycznie cudowne.Warto było.

18 listopad 2021 10:49

[cytuj autor='Mariusz']Podziwiam i zazdraszczam jednocześnie, widoków i wytrwałości. A kondycja, jak widać, nie jest zła 🙂[/cytuj]

Dziękuję.Pomału a do celu..

18 listopad 2021 10:48

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Wow, ale super Marianie 🙂 Jak Wam zazdraszczam spokojnych Tatr i cudnych widoków 🙂 I popatrz, nie wiedziałam o tej Karcie Dużej Rodziny i parkach narodowych, nam tez się przyda 🙂 Jakoś w tym roku poza Ojcowskim w żadnym nie byliśmy, a tam jest platny parking a nie wstęp 🙂[/cytuj]

My też dopiero latem się  przypadkowo dowiedzieliśmy w Karkonoszach o wolnym wstępie za okazaniem karty.Jak szliśmy na Morskie Oko to dzięki temu chociaż w kolejce nie musieliśmy czekać a kolejka była spora.

18 listopad 2021 10:40

[cytuj autor='allie']Piękna wycieczka i na kondycję chyba nie możecie narzekać 🙂 A termy po takim wypadzie muszą "smakować" podwójnie; aż mi się jakieś zamarzyły...[/cytuj]

Dziękuję.W swoim tempie można daleko powędrować.

17 listopad 2021 20:26

17 listopad 2021 11:25

17 listopad 2021 10:05

16 listopad 2021 18:47

Tylko pogratulować wytrwałości,i ambicji.Widoki zapierają dech w piersiach.

16 listopad 2021 09:34
16 listopad 2021 08:37

Super wyprawa. Kondycji wystarczyło, pogoda dopisała i widoki mieliście piękne.