Kolory jesieni w Puszczy Knyszyńskiej

okolice wsi Rybniki, Joanna

Kolejna jesienna wycieczka do Puszczy Knyszyńskiej. Tym razem porzuciliśmy „na chwilę” mój ulubiony kierunek: Supraśl i dalej. (Trochę dla odmiany, a trochę, żeby nie przejeżdżać przy największym białostockim cmentarzu. Planując wyjazd spodziewałam się dużych zmian w organizacji ruchu, jak co roku. Stało się inaczej, ale planów już nie zmieniałam.)

Pojechaliśmy trasą na Augustów i zatrzymaliśmy się przy „Barze na Składnicy” w pobliżu wsi Rybniki. To miejsce i ten fragment puszczy odkryliśmy wiosną tego roku. (https://www.polskieszlaki.pl/wycieczki/relacja,12556,puszcza-knyszynska-spotkanie-z-przyroda.html) Bar, według zamieszczonej przed wejściem informacji, oferuje obiady domowe na wynos, ale nie skorzystaliśmy. Mieliśmy własny prowiant i ciepłą herbatkę w termosie.

Puszcza Knyszyńska, Joanna

Pospacerowaliśmy po lesie. Poprzyglądaliśmy się liściom spadającym z drzew i owocom wiszącym na gałęziach. Przeszliśmy mniej więcej tę samą trasę, co poprzednio, tylko las zmienił kolory. Myślę, że nasz spacer miał około 4 km długości.

Zamarzyło mi się na koniec, żeby przyjechać jeszcze w to samo miejsce śnieżną zimą (o ile taka będzie) i w środku lata, obejrzeć cztery pory roku w jednym miejscu i porównać widoki. Ciekawe czy mi się uda...

przy Barze na Składnicy, Joanna
kapliczka na drzewie, Joanna
martwy pień drzewa, Joanna
konwalijka dwulistna, Joanna
prawdziwek na pożegnanie sezonu grzybowego, Joanna
przy Barze na Składnicy, Joanna
2020-10-31

07 listopad 2020 09:36

Jesienny rodzinny spacer w morzu kolorowych liści pod nogami to coś pięknego. Pomysł z relacjami z takiego miejsca z każdej z czterech pór roku też super. Ale, wybacz, za śniegiem nie będziemy trzymali kciuków. Wystarczy nam na zdjęciach i we wspomnieniach.

06 listopad 2020 08:51

Spacer wśród kolorów jesieni jest bardzo przyjemny i od razu swędzi mnie ręka do aparatu

05 listopad 2020 17:04

Ciekawa ta puszcza a kolory jesieni przepiękne

05 listopad 2020 13:25

Fajny spacerek i śliczne "owoce" jesieni 🙂

05 listopad 2020 13:14

[cytuj autor='MaciejW'] Trzymam kciuki, żeby się udało. Przepiękna fotografia obfitująca w różnorakość barw.   [/cytuj]

Przepiękna puszcza, to i na zdjęciach dobrze wygląda 🙂