Baranów Sandomierski

Zamek w Baranowie Sandomierskim

Już w drodze do domu zahaczyliśmy o zamek w Baranowie Sandomierskim, to taki piękny obiekt, że żal nam było go nie odwiedzić ponownie, tym bardziej, że Marian smaka narobił 🙂 Tym razem nie byliśmy w weekend tylko w środku tygodnia i nie było weselnego pawilonu na dziedzińcu, tak więc super, myślałam, że mają go na stałe 🙂 Zamek pięknie prezentuje się zarówno z zewnątrz, jak i na dziedzińcu. Pewnie we wnętrzach też, tym bardziej, że jest tu hotel, ale nie zdecydowaliśmy się na zwiedzanie komnat. Bilety są różne, można zwiedzać wnętrza, Zbrojownię lub tylko wykupić bilet najtańszy na teren parku. My taką opcję wybraliśmy, bo w drodze do domu już nie chcieliśmy przedłużać, a zwiedzanie z przewodnikiem na pewno byłoby opcją trudną do przebrnięcia z Amelką 🙂

Dziedziniec jest wspaniały, mi bardziej się podoba niż ten na Wawelu, w ogóle cały zamek robi wielkie wrażenie i bardzo mi się podoba. Tłumów nie było, można sobie spokojnie było pochodzić po krużgankach i podziwiać kunszt - zdobienia, portale, sklepienia, coś wspaniałego!

Tagi zamek
2019-08-29

16 wrzesień 2019 09:01

[cytuj autor='toja1358'] Przecudny. Od dawna mam w planach sandomierskie strony i wciąż nadzieję, że wreszcie uda mi się wyrwać na zwiedzanie odległych ode mnie rejonów, bo zaczynam popadać w kompleksy widząc Krajtroterskie wycieczki 🙂 [/cytuj]

Toju, to ruszaj, my w tym roku odbilismy sobie trochę posuchę z czasu ciąży w zeszłym roku 😉

15 wrzesień 2019 15:24

Baranów Sandomierski to moje turystyczne marzenie, które czeka na spełnienie. Piękny ten zamek.

13 wrzesień 2019 21:18

11 wrzesień 2019 12:25

[cytuj autor='Maciej A'] Pięknie się prezentuje ten zameczek i fajnie sobie rodzinnie zwiedzacie [/cytuj]

Dzięki 🙂

11 wrzesień 2019 12:24

[cytuj autor='marian'] Och,jak miło ponownie zobaczyć ten zamek.To mieliście szczęście zobaczyć dziedziniec bez namiotu weselnego,napewno całkiem inne wrażenie.Jeden z piękniejszych dziedzinców jakie widziałem.Udało Wam się sporo zwiedzić. [/cytuj]

Tak, rozmawialismy o tym i nawet się nie spodziewałam, że nie będzie namiotu 😉 Super! A zwiedzić sporo zwiedziliśmy, no fajnie, dobrze że pogoda nie popsuła planów nam 🙂

11 wrzesień 2019 12:23

[cytuj autor='Anja'] Też mi się bardzo podoba, podobnie jak Kozłówka. A foty z przed czy poweselnego dziedzińca to masz może?🙂 [/cytuj]

Takie się znalazło z 2011 roku to jest

11 wrzesień 2019 07:41

Pięknie się prezentuje ten zameczek

i fajnie sobie rodzinnie zwiedzacie