Zachody słońca nad jeziorem Rotcze

, Joanna

Podobno chodzenie po bagnach wciąga. Ja jestem już mocno wciągnięta, a może nawet zakorzeniona w bagnach, bo moje korzenie ze strony jednej babci są nad Narwią, a ze strony drugiej babci nad Biebrzą. Jednocześnie lubię jeździć w nieznane i odkrywać nowe miejsca.

Dlatego tegoroczny urlop (2018) spędziliśmy w okolicach Poleskiego Parku Narodowego. To tereny, których w większości nie znałam wcześniej, a zarazem czułam się jak u siebie w domu – podobne ukształtowanie terenu, rośliny, zwierzęta i mnóstwo drewnianych kładek przez bagna. Wciągnęło mnie i już.

, Joanna

Nocowaliśmy w gospodarstwie agroturystycznym „Ania” we wsi Grabniak nad jeziorem Rotcze i bardzo dobrze nam tam było. Codziennie po wędrowaniu lub zwiedzaniu mokliśmy w jeziorze, bo pogoda na to pozwalała, a dzieci i woda… wiadomo – zestaw trudny do rozdzielenia. Wieczorami utrwalił się stały rytuał: zachodziło słońce, matka (czyli ja) robiła zdjęcia, łabędzie odpływały, bociany przylatywały na gniazdo i dopiero wtedy zbieraliśmy z plaży dobytek w postaci kocyków, ręczników, mokrych kąpielówek, wiaderek, łopatek, dmuchanych kółek, rękawków itp. i wracaliśmy na nocleg.

Na razie przedstawiam efekty wieczornego focenia w ciągu tych kilkunastu dni, codziennie inne, choć codziennie na tej samej plaży nad tym samym jeziorem. To co działo się przed wieczorem też postaram się wkrótce opisać i pokazać.

2018-08-11

05 październik 2018 21:20

Też jezdżę w tamte okolice jest pęknie

03 październik 2018 09:57

[cytuj autor='Anja'] Wspaniałe zjawisko i fajne zdjątka. Z przyejmnością obejrzałam galerię. [/cytuj]

Takie piękne zdjęcia z tak urokliwych stron to jak znalazł na długie jesienno-zimowe wieczory w rodzinnym turystycznym gronie.

03 październik 2018 08:39

Wspaniałe zjawisko i fajne zdjątka. Z przyejmnością obejrzałam galerię.

02 październik 2018 19:17

Przepiękne zdjęcia. Aż chciałoby się tam pojechać i samemu to zobaczyć:-)

02 październik 2018 08:40

Teraz już rozumiem co miałeś na myśli.

02 październik 2018 07:48

Miejsca i widoki też,

ale klimat tamtych czasów, tego zawieszenia w czasie i przebywania wśród wspaniałych ludzi,

to se ne wrati, to było niesamowite

28 wrzesień 2018 11:03

Dziękuję wszystkim. Macieju, mi po każdym urlopie przybywa różnych tęsknot za pięknymi miejscami.

25 wrzesień 2018 21:48

Zachody słońca to piękna rzecz. I do tego ładnie pokazane.

23 wrzesień 2018 14:10

Fotki zachwycające.

Sam wiele lat spędziłem nad pewnym jeziorem na Mazurach. Wspominam ten klimat i czytając Twoją relację wraca mi tęsknota za tamtym

22 wrzesień 2018 14:23

Piękne fotki.W takim miejscu można odpocząć i  wyrwać się od codzienności.