Podróż po Polsce

Dzień I
Wyjazd z Białegostoku około godziny 6.00 do Warszawy. Zwiedzanie Łazienek Królewskich, Zamek Królewski, Plac Zamkowy, Stare Miasto.

Dzień II
Z Warszawy o 6.00 ruszamy do Częstochowy i tam zwiedzamy Jasną Górę, Ratusz, Stary Rynek, Aleja Najświętszej Marii Panny.

Dzień III
Z Częstochowy ruszamy o 6.00 do Krakowa. Tam zwiedzamy: Zamek Królewski na Wawelu, Katedrę Wawelską, Kopiec Kościuszki.

Dzień IV
Ciąg dalszy zwiedzania Krakowa między innymi Stare Miasto: Rynek Główny, Sukiennice, Kościół Mariacki, Collegium Maius Uniwersytetu Jagielońskiego.

Dzień V
Z Krakowa o 8.00 ruszamy w stronę Wieliczki. Tam zwiedzamy Kopalnie Soli.

Dzień VI
Z Wieliczki o 8.00 jedziemy do Wadowic tam zwiedzamy: Bazylikę, Kościół Św. Piotra Apostoła i Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego.

Dzień VII
Z Wadowic jedziemy o 8.00 do Nowego Targu zwiedzamy tam: Ratusz, Rynek, Muzeum Podhalańskie, Rezerwat Przełom Białki, Kaplica Papieska na Polanie Rusnakowskiej.

Dzień VIII
Z Nowego Targu o 8.00 jedziemy do Zakopanego gdzie spacerujemy, idziemy nad Morskie Oko.

Dzień IX
Z Zakopanego o 6.00 ruszamy w stronę Rzeszowa, a tam zwiedzamy: Zamek, Rynek, Pałac Letni Lubomirskich, Synagogę staromiejską oraz nowomiejską, Kościół Farny, Św. Trójcy oraz Muzeum Okręgowe.

Dzień X
Z Rzeszowa ruszamy w stronę Lublina. Tam zwiedzamy: Stare Miasto, Deptaki oraz Plac Litewski i Szlak Wielokulturowy.

Dzień XI
Zwiedzanie Lublina: Nowy Ratusz, Kościół św. Ducha, Pałac Litewski, Pałac Lubomirskich oraz powrót do Białegostoku około godziny 21.00