Euro 2012

Pierwszego dnia Magda i Przemek wyjechali o6 rano pociagiem z Białegostoku do Warszawy.
Na samym początku poszliśmy zobaczyć jak idą prace związane z budową stadionu na Euro 2012. Kolejnym miejscem, które odwiedziliśmy był zamek Królewski, który wogóle nas nie zachwycił- zamek jak każdy  inny.
Następnym obiektem do którego poszliśmy było muzeum powstania warszawskiego.
Zupełnie inaczej sobie to qwyobrażaliśmy, to co zobaczy;liś,my w środku, zaskoczyło nas pozytywnie. Nowoczesny multimedialny projekt. Warto było zapłacićkilka groszy bo przez muzeum przewalają się tłumy. Na sam koniec odwiedzin warszawy poszliśmy na spacer po starówce, gdzie również zjedliśmy posiłek.
Następnie od razu pojechalismy na stacje kolejową. Kolejny przystanek----> Poznań.
W tym mieście również pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy był stadion budowany na Euro2012. Jest on juz praktycznie skończony mieliśmy okazje zobaczyc w pełni okazałości ten stadion wraz z drużyną która na nim trenowała. Na ostrowie Tłumskim ogladaliśmy katedrę gdzie otworzono pierwsze w Polsce biskupstwo oraz opochowano Mieszka I i Bolesława Chrobrego. Magdy katedra zbytnio nie zachwyciała owszem duża z dwiema wierzami od zachodu szeregiem kaplic od wschodu nie wiele sie zachowało z pierowtnego wystroju. Następnie p[oszlismy na strówkę dawniej płyneła Warta, którek koryto zasypano. Na rynku obejrzelismy ratusz i to głownie dla koziołków któtre trykają sie głownie w południe. Dalej jedziemy do Wrocławia.........................Pierwsza sprawa to Stadion. Ogólnie to nie lubimy Śląska Wrocław dlatego z bólem ogladaliśmy ten stadion. Zero satysfakcji z obejrzenia stadionu. Byliśmy zniesmaczeni tym stadionem że nie poszlismy na stare miasto tylko wyjechalismy do Gdańska. W Gdańsku poszlismy do dzielnicy Oliwy zobaczlsimy pałacyk ślubów, katedrę. Następnie pojechaliśmy na plażę a wieczorem ogarnelismy stadion Euro 2012 jeszcze nie jest otwarty ale z zewntarz robi ogromne wrazenie. Następnie poszlismy na mecz Lechi i wrocilismy autostopem do domu. Pozdro by Magda & Przemek