W królestwie Azteków

Bazylika Matki Boskiej z Guadalupe, tutystka
Pierwszego dnia, dotarliśmy do hotelu dośc późno, dlatego też po kolacji wszyscy rozeszli się do swoich pokojów. Drugiego dnia odiwedziliśmy bazylikę Matki Boskiej z Guadalupe, która okazała się by bardzo pięknym miejscem. Po krótkiej podróży, przenieśliśmy się do prehiszpańskiego "miasta bogów" Teotihuacan, gdzie czekał nas niecodzienny widok. Mieliśmy okazję podziwiac piramidy: Słońca i Księżyca, a także Świątynię Pierzastego Węża oraz Drogę Zmarłych.Są to obiekty jedyne w swoim rodzaju, których zdecydowanie nie zobaczymy w innym miejscu. Wieczorem mogliśmy zjeś kolację pod piramidami, a następnie wróciliśmy do Miasta Meksyk. Kolejnym etapem naszej wycieczki był malowniczy Park Chapultepec, oraz plac Zocalo, na którym znajduje się rezydencja prezydenta. Miejsce to jest przyozdobione flagami narodowymi. Dowiedzieliśmy się, że co roku 15 września mieszkańcy zbierają sie na placu Zocalo, aby ujrzec prezydenta, który wychodzi na balkon Pałacu Narodowego by uderzyc w dzwon i ponownie ogłosic niepodległośc. Cały zebrany tłum krzyczy wtedy Viva Mexico! Viva Independiencia! Zobacyzliśmy również dom Fridy Kahlo, który według nas jest miejscem wartym uwagi. Następnego dnia odwiedziliśmy ogrody Xochimilco. Była to bardzo wesoła wyprawa w rytmach muzyki mariachi, przez malownicze rejony ogrodu. Następne dwa dni upłynęły nam na odpoczynku w słonecznym Acapulco. Osoby chętne mogły skorzystac z bogatej oferty wycieczek fakultatywnych. Przedostatni dzień naszej wycieczki spędziliśmy w hacjendzie Korteza. Mogliśmy tu zobaczyc jak wygląda życie w takim miejscu. Ostatni dzień spędziliśmy w Cuernavace, którą powinniście zobaczyc.