EmiZtg

Krajtroter
18372 kilometrów

Wycieczki z przewodnikiem są najlepsze. Nakarmią cię, wsadzą w busa, zaprowadzą gdzie trzeba, poopowiadają, zapewnią bezpieczeństwo. Czasem mam ochotę się tak przejechać jeszcze :) Całkiem to wygodne :)

A na Kopieńcu byłam tylko raz, w zimie, na skiturach. Och, jak mi podejście na niego dało popalić! Stromo i oblodzone, że nawet na fokach się ślizgałam, brr. A na szczycie przestało sypać, a zaczęło lać!

Pierwszy raz widzę więc szlak suchy i muszę przyznać, że w tej wersji bardziej mi się podba :)

Spacerek z Amelką
20 wrzesień 2018 17:58

Gratulacje! Twoja córcia jest przeurocza

Podróż po Europie.
10 wrzesień 2018 19:13

Absolutnie rewelacyjny trip :). Naprawdę wyprawa życia. Podróż po Europie to też moje marzenie, ale razem z odwiedzaniem kultowych wspinaczkowych miejscówek po drodze. Chylę czoła przed twoją córką, musi być świetnym kierowcą, skoro dała radę spędzić tyle czasu za kółkiem, na zupełnie nieznanych jak sądzę drogach.

Ślęża
10 wrzesień 2018 19:10

[cytuj autor='kristofhetvenharom']Widzę, że wycieczkę na Ślężę - a mam taką w planie w dalszej perspektywie - trzeba dokładnie przemyśleć co do wyboru trasy i daty, bo, podobnie jak Ty, wolałbym uniknąć tłumów :)[/cytuj]

Mądra decyzja. Zazwyczaj najkrócej wcale nie jest najciekawiej.

[cytuj autor='marian']Super.Tam też pragnę kiedyś wybrać się.Z przełęczy Karpnickiej  tylko poszliśmy na Krzyżną Góre i Sokolik.[/cytuj]

Tam też jest bardzo fajnie. Na Krzyżnej Górze byłam w maju, udało się bez innych turystów, miałyśmy wierzchołek dla siebie, nie licząc wspinaczy zjeżdżających z krzyża.

Zajęcznik i Katorga
10 wrzesień 2018 19:07

[cytuj autor='marian']To  miałaś prawdziwą katorgę.[/cytuj]

Żebyś wiedział ;)

Zajęcznik i Katorga
10 wrzesień 2018 19:07

[cytuj autor='Anja']A sam Świeradów jak Ci się podoba? Tylko jako bazę wypadową można traktować czy coś więcej?[/cytuj]

Przez Świeradów tylko przejżdżaliśmy. Ale w końcu to uzdrowisko, więc można się przejść na spacer po wycieczce.

Waligóra i Wielka Sowa
10 wrzesień 2018 19:06

[cytuj autor='Anja']Na Wielkiej Sowie moja siostra była wczoraj i z tego co opowiadała to było spokojnie.[/cytuj]

To naprawdę zazdroszczę. My byliśmy na końcówce długiego sierpniowego weekendu, więc miało prawo być tłoczno.

Waligóra i Wielka Sowa
10 wrzesień 2018 19:05

[cytuj autor='kristofhetvenharom']Słyszałem, że podejście na Waligórę jest bardzo strome, ale z Twojej relacji wynika, że niedługie. Czyli np. podejście od zachodniej strony na Lackową w Beskidzie Niskim jest jednak znacznie trudniejsze (ok. 300 m do góry na 1 km).Edytowano: 2018-09-09 21:34:03[/cytuj]

Wiesz, to jest prawdziwa ściana, ale krótka. Wg szlaku 15 minut, przewyższenia ok. 140 m. Nie wiem, jak jest na Lackową, bo nie byłam. Dla mnie to podejście ma porównanie może tylko z jakmiś tatrzańskimi jeśli chodzi o nastromienie. Na pewno warto sobie tam wejść w ramach urozmaicenia. Do schodzenia natomiast nie polecam ze względu na kolana. Podłoże też daje popalić, usypuje się, miejscami w lesie jest ślisko mimo że akurat był upał. Zdecydowanie lepiej wchodzić tamtędy.

Fajna pętelka, dość długa. Jeszcze jej nie robiłam, choć na każdym z tych szczytów byłam kilka (naście) razy. Zawsze szłam inaczej. Ale na pewno w zimie wybiorę się na całą tą trasę na skiturach.

Tatry - Czerwone Wierchy
10 wrzesień 2018 18:59

Bardzo lubię ten szlak, jeden z moich pierwszych w Tatrach Zachodnich.

10 wrzesień 2018 18:56

Ostrężnik kocham po prostu, to absolutnie magiczne miejsce :). Zwłaszcza późnym wieczorem wczesną wiosną. Wspinaczkowo średnio, ale tak żeby usiąść i pomedytować to idealne, tylko żeby nikt nie chodził i nie przeszkadzał.

Jeśli pójdziesz dalej w las wzdłuż drogi, to dojdziesz do grupy skalnej Proxima Centauri. Niby nic ciekawego, ale nazwa przefajna :).

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi.
W sezonie notujemy 80 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 40 000 polubień, na Instagramie 3 600 obserwujących, a nasz kanał YouTube subskrybowało ponad 1 000 osób.
Jeżeli chcesz nas wesprzeć to możesz zamówić nocleg przez Booking.com - ciebie to nic dodatkowo nie kosztuje, a my dostaniemy drobną prowizję. Dziękujemy!