Krajtroter
74535 kilometrów

A ja chętnie się podzielę tym, co tego roku się naoglądaliśmy, a było przepięknie! (dopiero od 5 dnia pogoda się nam poprawiła, ale i tak się udało)

[cytuj autor='Joanna']Piękne te wodospady. Bardzo chętnie obejrzę jeszcze więcej Karkonoszy.[/cytuj]

Karkonosze i okolice za 2020 rok skończyłam już opisywać w końcu. Wczoraj dodałam ostatnie dni, a będzie jeszcze więcej, bo tym roku pojechaliśmy na 11 dni. Najpierw jednak wszystko to, co było pomiędzy więc jeszcze chwila minie, zwłaszcza że planów wyjazdowych nie koniec.

[cytuj autor='tomtur']W Karkonoszach dawno nie byłem więc wielkie dzięki za tę interesującą galerię.[/cytuj]

Zamków w tym rejonie pod dostatkiem więc polecam

[cytuj autor='Joanna']Zamki i skałki to coś, co lubię.[/cytuj]

Trzeba przyznać, że nas Karkonosze pochłonęły i w ogóle Sudety w całości.

[cytuj autor='Maciej A']Pięknie wygląda zamek, super krajobrazyOstatni raz byłem tam na studiach, dawne czasy, warte odświeżenia.[/cytuj]

Wycieczka na Grzesia
09 wrzesień 2021 13:48

Tatry Zachodnie są niezwykle malownicze, a wycieczka na Grzesia może stać się punktem przejściowym na Rakoń i Wołowiec. Tęskno za Tatrami ....

Dolina Wodącej
09 wrzesień 2021 13:41

[cytuj autor='tomtur']Takie wyprawy dające bezpośredni kontakt z przyrodą, z miejscami gdzie cisza, kolory i zapachy dominują to coś za czym mieszczuch bardzo tęskni. I z radością jako foto relację obejrzy.[/cytuj]

oj, tak... tylko wypatruję okazji, żeby się wyrwać w takie miejsca - idealnie, żeby naładować baterie po całym tygodniu

Dolina Wodącej
09 wrzesień 2021 13:39

[cytuj autor='Joanna']Piękne motyle.[/cytuj]

W dolince zawsze coś się trafi jak nie kwiaty, to motyle. Podobnie w Załęczańskim Parku Krajobrazowym. Obydwa rejony polecam bardzo

[cytuj autor='Południowa Hania']fajny piesek i piękne widoki[/cytuj]

No tak - psica stałą się nieodłącznym kompanem naszym wypraw z wyjątkiem miejsc, gdzie nie jest możliwe jej zabranie, ale dłuższe wyjazdy tylko z nią, bo nie mamy z kim zostawić. Na szczęście kota ma kto karmić, bo inaczej byście oglądali nas z kotem i psem na smyczy w górach - mogłoby być ciekawie ;)

[cytuj autor='Joanna']Dla takich widoków chce się żyć. Miejsca niby znane, ale w tym oświetleniu wyglądające nieziemsko.[/cytuj]

Zdecydowanie! Cieszę się, że tak blisko mieszkam, bo uwielbiam te krótkie popołudniowe i wieczorne a nawet nocne wypady w te rejony.

Zdecydowanie szlak wokół stawów jest wart przejścia. Pięknie tam, a szlak spokojny

[cytuj autor='Maciej A']Piesek dzielny, a trasa bardzo fajna[/cytuj]

To prawda, trasa jest jak dla mnie chyba najlepsza jeśli chodzi o Śnieżkę. Więc jeśli ktoś się zastanawia nad wyborem, to polecam.

odpowiadając na wszystkie komentarze odnośnie pieska, to prawda - dzielny, a raczej szalony i nie do zdarcia ;) w tym roku wróciliśmy w Karkonosze i przeszła z nami prawie 80 km, wieczorem padała śledziem. Myśleliśmy nie da rady - a gdzieżby tam - od rana pełna werwy... 10 minutowy postój i od razu siła do dalszej wędrówki. Chcielibyśmy się tak szybko regenerować jak ona.

PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi.
W sezonie notujemy 80 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 40 000 polubień, na Instagramie 3 600 obserwujących, a nasz kanał YouTube subskrybowało ponad 1 000 osób.
Jeżeli chcesz nas wesprzeć to możesz zamówić nocleg przez Booking.com - ciebie to nic dodatkowo nie kosztuje, a my dostaniemy drobną prowizję. Dziękujemy!