tomtur

Krajtroter
3587 kilometrów

Bardzo ciekawa i pełna atrakcji wycieczka

TROCHĘ TO CUDACZNE, ŻE KOMENTARZ NIE POJAWIA SIĘ OD RAZU PO NAPISANIU JAK WCZEŚNIEJ, TYLKO TRZA WYJŚĆ Z DANEJ WYCIECZKI I PONOWNIE WEJŚĆ. GDY TERAZ TO UCZYNIŁEM TO POKAZAŁO MI WYŚLIJ KOMENTARZ ,TO ZGODNIE Z ZALECENIEM KLIKNĄŁEM I OKAZAŁO SIĘ, ŻE POKAZAŁ SIĘ DWA RAZY.

PO ZMIANACH NA PS W WIADOMOŚCIACH W WYKAZIE OTRZYMANYCH MIAST OD KOGO JEST "UŻYTKOWNIK USUNIĘTY..."

Edytowano: 2021-02-04 10:44:11

Przeurocza śnieżna kraina. I ładnie pokazana. W Łodzi po dwóch dniach wiosenno błotnistych tej nocy tyci, tyci mokrego śniegu napadało. Jadę na wieś do bratanka i Jego czwórki sympatycznych dzieciaczków gnany ogromną tęsknotą bo byłem u nich w kwietniu 2020 a odległość tylko 35 km a rozmowy telefoniczne to tylko namiastka kontaktu.

Sympatyczne miejsce tylko zdecydowanie mniej sympatycznie, że tyle ludzisków.

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Dzięki, no czasem Śląsk zadziwia przyrodniczymi atrakcjami. A wspomnienia z młodości zawsze budzą sentyment, to znaczy że już połowa życia za nami ;)[/cytuj]

Deszczowy zamek w Oporowie
01 luty 2021 09:01

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']Sypiesz atrakcjami jak z rękawa ;) Chyba lubisz dworki i pałace co? :)[/cytuj]

Jak my tu wszyscy jestem pasjonatem turystyki krajowej. Dworki, pałace plus stare kościoły zawsze są w planie naszych wycieczek. A tu akurat mówimy o ziemi łódzkiej czyli moich stronach. Przy czym żeby było zabawniej to o tym muzeum w Sromowie tylko słyszałem. A i nie omińcie skansenu w Maurzycach :)

Bardzo pozytywna postać. Warto wiedzieć o takich Dobrych Ludziach.

Deszczowy zamek w Oporowie
31 styczeń 2021 22:52

Łowicz bardzo ładny z mini skansenem przy muzeum w rynku. Pałac w Nieborowie jest bardzo urokliwy, park wokół ciekawy. W pobliskim Sromowie Muzeum Ludowe z lipowymi rzeźbami, kolorowymi wycinankami, pająkami, itp. Blisko Puszcza Bolimowska.

[cytuj autor='Joanna']Dołączam się do polecania Łowicza. Mieliśmy okazję go zwiedzić, a w pobliżu również Nieborów i Arkadię.Z kolei Oporowa nie znam.[/cytuj]

Zimą w pobielonym lesie
31 styczeń 2021 18:50

Ależ urocza biała wycieczka. . Aniu, Maćku po Waszych zdjęciach to ja raczej coś wstawię jak nauczę się obsługiwać nowy aparat. A nie lubię tego typu nauk. Latem nad wodę to ja jeździłem do Wymyślina (4 jeziora) w ówczesnym bydgoskim. Obecnie Skępe się zwie. Również życzę Lence szybkiego powrotu do zdrowia :)

Skrzynia Czasu to bardzo ciekawe.

Rozstaje Życiowych Wyborów to świetna rzecz. Ten park to po prostu Super ATRAKCJA.  Nawiązując do innego działu to ja przez wiele lat jeździłem do Wymyślina (ob. Skępe) m. Toruniem a Sierpcem.

Skanseny są świetne. To połączenie uroczej architektury drewnianej, przyrody w postaci kwiatów i często w większych skansenach  kur, kaczek, krów, kóz, kotów. I to, jak to u Was Aniu, w ramach rodzinnej wycieczki. I do tego przywoływanie wspomnień z pobytów na prawdziwej polskiej wsi z drewnianymi chatami krytymi strzechą. Bajka.  Cieszę się, że nasze letnie spotkanie mieć będziemy w skansenie w Tokarni. A w Sieradzu być byliśmy ale w skansenie nie.

[cytuj autor='Anna Piernikarczyk']No właśnie, u nas też mrozik trzyma i sypnęło w nocy, ale za to piękna pogoda z niebieskim niebem, jak rzadko tej zimy :)[/cytuj]

Póki co mamy zimową zimę więc Aniu miałaś świetny pomysł z tym letnim wspomnieniem. :)

My z moją Anią we wrześniu 2019 nie dojechawszy do Muzeum Walewskich we dworze w Tubądzinie trochę zwiedziliśmy Wartę nad Wartą. I wracając  nad Jeziorsko pojechaliśmy. Ale po sezonie ponieważ to nie jest  jezioro tylko zbiornik woda była spuszczona. Smutnie to wyglądało.

Ostatnie zmiany atrakcji:
PolskieSzlaki.pl - polskie atrakcje - popularny portal turystyczny tworzony od 2005 roku przez aktywną rodzinkę złożoną dziś z mamy, taty i trzech córek. Sercem Polskich Szlaków jest blog z ciekawymi wpisami i fotorelacjami z wypraw oraz opisy atrakcji turystycznych w Polsce z pięknymi zdjęciami i informacjami praktycznymi. W sezonie notujemy 50 tys. Użytkowników na dzień, poza sezonem około 10 tys. Na profilu facebookowym mamy ponad 40 000 polubień, a na Instagramie 3 400 Obserwujących.
Jeżeli chcesz nas wesprzeć to możesz zamówić nocleg przez Booking.com - ciebie to nic dodatkowo nie kosztuje, a my dostaniemy drobną prowizję. Dziękujemy!